Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti Odpadový hospodár s.r.o., pre vypracovanie Programu odpadového hospodárstva, platné od 1.3.2018.
Objednávateľ:
Firma/Obec: |
|
Kontakt: |
|
Sídlo: |
|
Telefón: |
|
IČO: |
|
E-mail: |
|
DIČ/ IČ DPH: |
|
Web stránka: |
|
Banka: |
|
Číslo účtu: |
|
Poskytovateľ:
Spoločnosť: |
Odpadový hospodár s.r.o. |
Kontakt: |
Ing. Tomáš Schabjuk |
Sídlo: |
Hroznová 4664/9, Pezinok 902 01 |
Telefón: |
0948 605 300 |
IČO: |
46 708 740 |
E-mail: |
|
DIČ/IČ DPH: |
2023558427 / SK2023558427 |
Web stránka: |
www.odpadovyhospodar.sk |
Banka: |
Slovenská sporiteľňa, a.s. |
Číslo účtu: |
5029629497/0900 |
- Objednávateľ si objednáva u Poskytovateľa vypracovanie a zaslanie dokumentu: Program obce na roky 2016 – 2020 (ďalej len POH).
- POH bude zaslaný vo formáte pdf. POH bude vypracovaný v zmysle zákona NR SR č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a jeho vykonávacích predpisov, ako aj podľa Programu odpadového hospodárstva Slovenskej republiky na roky 2016 – 2020 a Krajského programu odpadového hospodárstva.
- Poskytovateľ zašle POH Objednávateľovi elektronickou formou na e-mailovú adresu uvedenú v tejto objednávke. Na dodanie POH musí Objednávateľ vlastniť funkčnú e-mailovú adresu. Poskytovateľ nezodpovedá za nedodanie POH alebo omeškanie dodávky z dôvodu uvedenia nesprávnej e-mailovej adresy alebo nefunkčnosti e-mailovej adresy Objednávateľa. Ak o to Objednávateľ požiada, Poskytovateľ mu POH opakovane zašle na rovnakú alebo inú e-mailovú adresu.
- Poskytovateľ zašle návrh POH do 30 dní odo dňa uhradenia zálohovej faktúry za vypracovanie POH a dodania všetkých informácií o ktoré požiada Poskytovateľ. Objednávateľ následne do 7 dní skontroluje dokument a zašle prípadné pripomienky k úprave alebo doplneniu dokumentu. Poskytovateľ musí následne POH upraviť podľa návrhov a pripomienok Objednávateľa do 7 dní odo dňa doručenia pripomienok alebo návrhov na úpravu.
- Cena za vypracovanie POH je uvedená v objednávkovom formulári. Poskytovateľ je platca DPH. Objednávateľ súhlasí so zaslaním zálohovej faktúry (po vystavení objednávky) a so zaslaním vyúčtovacej faktúry (po uhradení zálohovej faktúry) v elektronickej forme na e-mailovú adresu uvedenú v tejto objednávke.
- Objednávateľ je oprávnený podať písomnú reklamáciu POH na adrese Poskytovateľa. V prípade dodania chybného dokumentu Poskytovateľ na vlastné náklady bezodkladne zabezpečí jeho opravu a opakované zaslanie na e-mailovú adresu Objednávateľa. Za chybný dokument sa nepovažuje taký, ktorý nie je v súlade s platnou a účinnou legislatívou z dôvodu zmien prijatých po objednaní POH.